poniedziałek, 21 marca 2011

Wybory sołeckie w Węgorzewie


Cztery lata minęły jak z bicza strzelił. Koniec mojej kadencji jako sołtysa i koniec kadencji Rady Sołeckiej.
Sala zapełnia się z minuty na minutę, ludzie stoją w kolejce, by zapisać się na listę uprawnionych. Zebranie zaczyna się o 19.15, gdy na liście jest 80 osób. Brakuje miejsc do siedzenia i najmłodsi siedzą wprost na podłodze.
Mam 9 minut, by powiedzieć o czterech lata mego życia dla Węgorzewa i podziękować tym wszystkim, którzy pomagali mi zmieniać naszą miejscowość. Było tych osób sporo i to jest właśnie siła Węgorzewa. Olbrzymi potencjał ludzi, którzy potrafią się przyłączyć i coś dać od siebie innym. 
To zdecydowało, że kolejny raz kandyduję, bo wiem, że za ludzi z mojej miejscowości nie muszę się wstydzić. I za mój wynik w głosowaniu, też się nie muszę wstydzić:  77 głosów za, 3 głosy nieważne.
Głosowanie na członków 6-cio osobowej Rady Sołeckiej, też było ciekawe, bo zgłoszono, aż 8 kandydatur. Oznacza to, że było więcej chętnych niż miejsc, podczas, gdy cztery lata temu każdy zgłoszony się dostał. Ostatecznie nowa Rada Sołecka została wybrana w składzie: Wiesława Karasiuk, Barbara Cywińska, Genowefa Kowalska, Krzysztof Jakubowski, Kamila Godyla i Kamil Puzio. 
I choć nowi członkowie stanowią połowę rady, to myślę, że sobie poradzą.
Sursum corda Węgorzewo !! 

3 komentarze:

  1. "W jednosci sila" Wegorzewo wznioslo sie ponad podzialy i zaglosowalo jednoglosnie za swoim soltysem chyba musi byc dobry gratulacje Piotrze ponownego wyboru na soltysa ijeszczw wieksze gratulacje dla mieszkancow Wegorzewa ze potrafi docenic dobra prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Dario, trzymam kciuki za Szczeglino Nowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. PANIE PITRZE GRATULUJE PONOWNEGO WYBORU NA SOŁTYSA. MAM NADZIEJĘ ,ŻE MIESZKAŃCY SZCZEGLINA NOWEGO BĘDĄ POTRAFILI STANĄĆ NA WYSOKOŚCI ZADANIA I WEZMĄ PRZYKŁAD Z MIESZKAŃCÓW WĘGORZEWA .

    OdpowiedzUsuń