środa, 15 czerwca 2011

Angaż dla Koszałka Opałka

Do naszej świetlicy zawitały dziś dzieci ze szczeglińskiej podstawówki z występami w ramach projektu "Ekomomiści z charakterem". Ten niezwykły projekt łączy ekonomię z postaciami z bajek, które dodatkowo  występują w charakterze kukiełek. W brodę sobie pluję, że nie zabrałem kamery, aby nakręcić ich występy.

Na koniec czekała na mnie niespodzianka, bo oto jedna z kukiełek zwróciła się do mnie jako sołtysa z podaniem tej treści:
"Zwracam się z prośbą o przyjęcie mnie do pracy na stanowisko asystenta redaktora bloga. Pomagałbym Panu Sołtysowi w redagowaniu artykułów do Bloga Sołtysa. Przed wiekami byłem kronikarzem na dworze króla Błystka, dzięki czemu po dziś dzień wszyscy pamiętają historią o krasnoludkach i sierotce Marysi."
Koszałek Opałek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz