piątek, 15 kwietnia 2011

Relaks pod palmami


Dziś "Złoty Dukat" wybrał się do Koszalina, na zaproszenie starostwa koszalińskiego. 

  Aby spędzić kilka upojnych chwil pod palmami.......wielkanocnymi.
Oczywiście przy czeskiej i słowackiej muzyce, która od dziś licznym gościom Jarmarku Wielkanocnego, będzie kojarzyć się z Węgorzewem. 
Relaks byłby pełniejszy, gdyby nagłośnienie było profesjonalne,( jak na Delegaturę Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przystało), a tak było jak na "ściętym kościerzysku".

3 komentarze:

  1. dzisiaj "Vcera nedela bola" zajela 2 miejsce na ludowej liscie przebojow Radia Koszalin chyba to poklosie wystepu na Jarmarku Wielkanocnym

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie, bo oni głosy liczą do czwartku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śpiewać każdy może - Jerzy Stuhr

    Śpiewać każdy może,
    trochę lepiej, lub trochę gorzej,
    ale nie oto chodzi,
    jak co komu wychodzi.
    Czasami człowiek musi,
    inaczej się udusi,
    ooo

    Lubię piosenki, różne inne dźwięki
    szczególnie jak mnie co wzruszy
    rzuca mnie się na uszy.
    Teraz będę już szczery
    wybrałem drogę kariery,
    kariery na estradzie,
    na pewno sobie poradzę.

    Stoję przy mikrofonie,
    niech mnie który przegoni,
    różne sceny, brygady,
    już nie dadzą mi rady
    bo ja się wcale nie chwalę
    ja po prostu niestety mam talent.

    Jak człowiek wierzy w_siebie,
    to cała reszta to betka,
    nie ma takiej rury na świecie,
    której nie można odetkać
    wejść na estradę i zostać,
    cała reszta to rzecz prosta.

    A ja wiem co jest grane,
    dlatego tutaj zostanę,
    będę śpiewał piosenki
    będą klaskać panienki
    będą dawać mi kwiaty
    będę teraz bogaty
    bo ja się wcale nie chwalę
    ja niestety mam talent
    jak głos wydaje z_siebie
    wszyscy są w_siódmym niebie

    Stoję przy mikrofonie,
    niech mnie który przegoni,
    wszystkie sceny, brygady,
    już nie dadzą mi rady
    nikt mnie tutaj nie kiwnie
    bo odczuje to dziwnie
    ja nikogo nie straszę,
    ja talentem niestety go gaszę.
    Bardzo lubię piosenki,
    i różne inne dźwięki
    szczególnie jak mnie co wzruszy
    rzuca mnie się na uszy
    Ja znam ładne szlagiery
    pójdę drogą kariery

    OdpowiedzUsuń