wtorek, 7 czerwca 2011

Leap of Faith



Horst Drewke opowiedział mi dziś o ludziach, którzy mieszkali w moim domu, a ja opowiedziałem jemu o planach oczyszczenia wiejskiego stawu.

Dowiedziałem się od Horsta, że i u mnie stał taki jak na zdjęciu szachulcowy dom właścicieli. Został on jednak rozebrany, natomiast jego dom rodzinny szczęśliwie ocalał.

Nasze pożegnanie z  mieszkańcami Vangerow było symboliczne, bo przez te wszystkie dni towarzyszył nam upał. W momencie, gdy wychodziliśmy po raz ostatni z cmentarza, zaczęło grzmieć i pojawił się ulewny deszcz, którego wszyscy byli już spragnieni.

I wtedy przypomniał mi się ten film  z 1992 r - "Leap of Faith", który kończy się ulewnym deszczem po długiej suszy ( powinno się go tłumaczyć jako "Krok wiary", choć u nas znany jest jako "Cudotwórca").
Bo najważniejsze jest by zrobić z wiarą pierwszy krok - deszcz przyjdzie sam, we właściwym czasie.

1 komentarz:

  1. Greetings! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog
    platform are you using for this website? I'm getting sick and tired of Wordpress because
    I've had issues with hackers and I'm looking at options for
    another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.


    Also visit my page: na tej stronie

    OdpowiedzUsuń