czwartek, 27 sierpnia 2015

Zlecenie dla radnego

Byłem dziś w Koszalinie na interwencji w PKS.
Nie jest łatwo odnaleźć dyrekcję, bo opuściła swą siedzibę na wprost dworca. Objechałem więc pół miasta, zanim znalazłem siedzibę PKS - u schowaną w bocznej uliczce od Przemysłowej.
Poproszono mnie, aby zajął się problemem zbyt późno wyjeżdżającego autobusu do Koszalin z Węgorzewa, którym rano dzieci jadą na ósmą do szkół w mieście. Wyjazd jego o 7.35 powoduje, że zbyt często uczniowie się spóźniają.
Moim zdaniem sytuację poprawi, przyspieszenie godziny wyjazdu o 15 minut wcześniej.
Jaki będzie efekt tej interwencji przekonany się najpóźniej we wtorek.

2 komentarze:

  1. Powodzenia i cierpliwości. Coś wiem na temat podobny. Ale czasem idą na rękę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż ... wtorek minął i nic się nie zmieniło, więc dziś wykonałem telefon do PKS.
    Uzyskałem informację, że zmiany mają być wprowadzone od poniedziałku 7 września.
    I wtedy też ma się pojawić nowy rozkład jazdy którego nie ma do tej pory na przystanku.
    Czekam wiec dalej ....

    OdpowiedzUsuń