piątek, 21 sierpnia 2015

Co to są KOKOFY ?

A Sianowie trwa od środy do soboty  Folk Film Festiwal
i jedną z jego atrakcji (poza hostessami)...
... jest konkurs krótkich filmów (maksimum 1 minuta) o tematyce wiejskiej, które nazwano KOKOFY.
Zgłoszono 57 filmików, a ja byłem na pokazie 12 najlepszych i zagłosowałem na film "Przemijanie".
Obejrzałem też z przyjemnością spektakl "Jakoś to będzie" w którym wystąpił Sylwester Maciejewski, bardziej znany jako Solejuk z serialu "Ranczo".
Jutro w ramach festiwalu zespół "Złoty Dukat" z Węgorzewa wystąpi w sianowskim parku wraz z innymi zespołami ludowymi.
My zapraszamy o godz. 12.00 na nasz występ.



2 komentarze:

  1. ,,Co w trawie piszczy ".Chyba. Ja jestem kobietą
    Blondynką. Minuta to mało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Sianowian Kokofy to przybysze z Marsa, większość grilowała we własnych ogródkach i miała w d... Kokofy!

    OdpowiedzUsuń