środa, 3 czerwca 2015

Rendez-vous z Kasią Groniec

Dla tych co znają ją tylko z telewizji to Katarzyna Groniec, dla tych co chodzą na jej koncerty od lat to Kasia Groniec
Byłem na jej pierwszym koncercie w gdańskiej Oliwii, gdy grała na zmianę z Edytą Górniak główną rolę w musicalu "Metro".
Potem bywałem też na koncertach i w Koszalinie, i na dwóch koncertach w Kołobrzegu (pisałem o nim na blogu). Nie mogłem więc darować sobie jej wczorajszego występu w Sianowie i krótkiej rozmowy w jej garderobie o Śląsku skąd pochodzi, a który i ja dość dobrze poznałem ...
Występ Kasi Groniec był dodatkiem do imprezy z okazji 25 - lecia samorządu Gminy i Miasta Sianów, która odbyła się w hali sportowej przy SP 2.
Niektórzy z zaproszonych gości dostali pamiątkowe medale, a niektórzy z radnych dostali pamiątkowe dyplomy uznania od Senatu RP za trzykrotne sprawowanie mandatu radnego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz