niedziela, 15 marca 2015

Nie po drodze mi z Hamletem

Zapowiada się wyborcza środa w Węgorzewie i Szczeglinie, bo tego samego dnia 18 marca odbędą się Zebrania Wyborcze w obu miejscowościach. Warto dodać, że takie wybory odbywają się tylko raz na cztery lata i zwołuje je burmistrz, który jest też podczas nich obecny.
Najpierw o 17.00 zbiorą się w świetlicy wiejskiej mieszkańcy Węgorzewa, aby wybrać sołtysa i Radę Sołecką.

Następnie o 19.00 w szkole podstawowej zbiorą się w tym samym celu mieszkańcy Szczeglina.
Wiem, że wiele osób przygląda się z boku, temu co się dzieje w ich wioskach. Teraz macie szansę startować w wyborach i zmienić to, co się wam nie podoba. 
Zawsze też uważałem, że trzeba próbować zostawiać po sobie jakiś ślad, dlatego nie po drodze mi z Hamletem, który wciąż się zastanawiał: "Być, albo nie być"

4 komentarze:

  1. Czyżby sołtys Kłobuch się bał, że nie zostanie wybrany? Ten Hamlet to za wszelki wypadek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tekst należy czytać ze zrozumieniem. A ja się określiłem w nim czytelnie, że nie zastanawiam się nad kandydowaniem, bo nie jestem duńskim księciem, tylko polskim sołtysem który wie co ma robić.

    OdpowiedzUsuń
  3. BYĆ PANIE SOŁTYSIE... Być!!!

    OdpowiedzUsuń