środa, 24 sierpnia 2011

Opowieści z pola walki

Do planowanego końca przebudowy świetlicy POZOSTAŁ TYDZIEŃ i sprawy wyglądają tak:

Zostały zainstalowane dwie pary drzwi do holu, który będzie mógł teraz służyć jako pracownia komputerowa.

Tak wyglądało miesiąc temu miejsce po lokalu socjalnym, do którego ma być przeniesiona biblioteka.

Tak wygląda ono dzisiaj. Okna wstawione, ściany w regipsach, zaczyna się układanie terakoty.

Tak wygląda aktualnie budowa tylnego wejścia do lokali socjalnych, które powstaje w miejscu pomieszczenia biblioteki.

A tu powstają nowe schody do piwnicy...


.... bo jeszcze dwa miesiące tak wyglądało to miejsce, które sąsiaduje bezpośrednio z placem zabaw.

20 komentarzy:

  1. Zdjęcia w pana wykonaniu są stare i nierealne. Zupełnie inaczej sprawy wyglądają. Pan dodaje stare i nieaktualne zdjęcia. Takie pytanie mnie dręczy: Czemu pan nie wrzuci zdjęcia z pracownikami budowy ? Czyżby się pan bał ? Skoro jest pan taki odważny proszę coś takiego wrzucić. W ogóle nie wiem jakim prawem pan dodaje zdjęcia z budowy. Tam nie ma wstępu, bo to plac budowy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem świadek gdy Pan Kłobuch robił zdjęcia.
    Fotografie są autentyczne,były robione w godzinach wieczornych.Więc proszę nie rzucać fałszywych oskarżeń.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze może i są prawdziwe i autentyczne, ale jakim prawem ,,Pan Kłobuch" tam wszedł ?! Tam jest zakaz, ponieważ to plac budowy. Szefowa firmy szybko się dowie o wycieczkach sołtysa Węgorzewa po jej budowie, ciekawe czy będzie tak miło ...

    OdpowiedzUsuń
  4. naszemu sołtysowi wszystko wolno hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma żadnej tabliczki,że jest to plac budowy.Nic nie jest zabezpieczone Tylko rusztowanie,ale to chyba oczywiste.

    @''naszemu sołtysowi wszystko wolno hahaha''
    jesteś prosty/a

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko Puzio, dlaczego nie podpisujesz się pod swoimi komentarzami?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkańcy Węgorzewa są U SIEBIE.
    Sądze, że niektórzy niestety wciąż nie mają pojęcia czym jest samorząd i co to jest własność gminna stąd te frustracje. A w praktyce jest to własność tej wspólnoty, czyli ludzi TU mieszkających.
    A Pan Kłobuch został wybrany na sołtysa właśnie po to, aby dbać o to co do mieszkańców Węgorzewa należy. I dodam jeszcze, że podczas mojego pobytu w Wierciszewie (13.08) właśnie Pan Burmistrz Berlicki zachęcał mnie, abym dokładnie sprawdzał jak przebiega remont i czy wszystko idzie zgodnie z planem.
    Dlatego nie uważam, że wszystko powinno być ŚCISLE TAJNE i POUFNE jak za komuny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam bardzo !
    Nie mam pojęcia, dlaczego do tej dyskusji jestem wkręcona ja.
    Nie piszę jako anonimowa, ponieważ mam szacunek, do wszystkich. Jeśli ktoś jest taki mądry, to niech sam powie kim jest, a nie za przeproszeniem wjeżdża na mój temat.
    Nie życzę sobie takich rzeczy.
    A tak na przyszłość żaden komentarz anonimowy nie należy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha..to się zdemaskowałaś : )
    Oczywiście,nie chcę się kłócić i w 100% popieram p. Piotra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby czym ?
    Ja również popieram p. Piotra, ponieważ jak to pięknie zostało napisane ,,Mieszkańcy są U SIEBIE"
    Skoro każdy jest tak uzdolniony, żeby pisać jako anonimowy, to proszę się chociaż podpisać, a nie na mnie wjeżdżać.
    Mam nadzieję, że komentarz powyższy przemyśli treść swojego komentarzu, gdyż żaden anonimowy komentarz pochodzący z tego postu NIE NALEŻY DO MNIE W 100%

    OdpowiedzUsuń
  11. spoko. wierzę.
    Bym coś napisał ale się powstrzymam :)
    A piszę jako anonimowy ponieważ nie mam konta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie jest "ŚCISLE TAJNE i POUFNE jak za komuny... " ale pan sołtys wsadza nos tam gdzie nie trzeba. Gdyby ludzie zamieszkali w Węgorzewie, chcieli wiedzieć co się dzieje na "polu walki" to zobaczyliby na własne oczy a nie czytali jakiś durny blog pana sołtysa :)
    pozdrawiam wszystkich czytających ten wspaniały blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo, brawo ! Gratuluję odwagi, i popieram przedmówcę, którego znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę,że spisek powstaje przeciwko sołtysowi..

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie się wydaje, że za bardzo zaczęliśmy się czepiać naszego sołtysa a przecież sami go wybraliśmy.Proszę mi wskazać kogoś innego, komu chciałoby się tak angażować w życie naszej wioski. Nie zawsze działania innych ludzi muszą się wszystkim podobać. Wydaje mi się, że kością niezgody jest brak zorganizowanej w tym roku zabawy odpustowej, na którą zabrakło funduszy. Ale mam nadzieję, że za rok, będziemy się bawić przy blasku księżyca aż do rana. Bo od kiedy Pan Piotr jest naszym sołtysem, zaczęły się tak świetne imprezy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Impreza w Węgorzewie miała się odbyć 20 sierpnia, bo zakładałem, że remont się skończy do tego terminu. Niestety bez dostępu do toalet, bez dostępu do wody i bez dostępu do prądu nie było sensu jej robić.
    Na tydzień przed 20.08. wycofałem więc wniosek o zezwolenie na alkohol i odwołałem imprezę.
    Zamiast festynu odbędą się więć dożynki 15 października, bo mam nadzieję,że do tego terminu mieszkańcy uzyskają dostęp do świetlicy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Witam drogich mieszkańców Węgorzewa .Jeśli już tak czepiacie się naszego obecnego sołtysa pana Piotra ,który tak wiele dla nas zrobił i który na każdym kroku walczy o nasze dobro,to mam pytanie ile zrobiła dla nas była pani sołtys Alina Turalska,myślę i myślę i nic mi nie przychodzi do głowy,,nawet jak została zapytana czy potrzebny jest autobus do Sianowa odparła ,iż ona nie potrzebuje autobusu a jak teraz już jest ten autobus to sama nim jeżdzi..Była pani sołtys nic dla wioski nie zrobiła ale za to teraz mamy pana Piotra sołtysa który zrobił dla nas bardzo wiele i możemy być dumni jako mieszkańcy Węgorzewa że mamy w końcu wspaniałego i oddanego sołtysa po tulu latach sie doczekaliśmy..A zapomniałbym sie spytac co sie stało z pieniążkami z siatkownicy bo ani sprzętu ani pieniędzy czekam na odpowiedz jak i reszta mieszkanców w tej sprawie Pani Alino.,.a i za pani sołty nie było tylu fajnych i ciekawych imprez jakie mamy teraz..A no i oburza fakt ze jak naszsołtys cos organizuje i chce to ogłosić w kościele to rodzina Puziow sie z niego smiej ale rozumiem ,że oni mu zazdrosza ,ze tyle osiągnął i ze moze jeszcze wiecej osiagnąc...pozdrawiam mieszkaniec Węgorzewa.

      Usuń
    2. Cwaniak taki jesteś, to się na wiosce pokaż, to zobaczymy. Osądzać ludzi potrafisz, to powiedz im to w twarz. Odezwałeś się po czasie, i myślisz, że jesteś zajebisty.

      Usuń
  18. A i wielkie brawa dla pana Piotra który tak dużo dla nas zrobił i do którego mozna przyjśc z kazdym problemem a on pomoże wielkie podziekowania dla partnerki pana Piotra ,pani Beaty to wspaniałą i ciepła osoba z reszta jak pan sołtys to super gość..dziękujemy.pozdrawiam mieszkaniec wegorzewa..

    OdpowiedzUsuń