czwartek, 2 grudnia 2010

Dziś "Jak w niebie"


Z olbrzymią przyjemnością zapraszam dziś wszystkich na szwedzki film "Jak w niebie".
Film nada kanał "Ale Kino" o 20.10.
tutaj link do ścieżki z filmu:
(niezwykłe, ale dziś właśnie droga do Węgorzewa, wyglądała tak jak ta w filmie)
Rok temu na blogu polecałem ten film, ale pewnie niewiele osób go wtedy zobaczyło. Jest to jeden z tych nielicznych filmów, które zostają w człowieku na lata. Jeśli ktoś go nie zobaczy dziś, to warto wypożyczyć go na DVD i usłyszeć co w dodatkach ma do powiedzenia reżyser i aktorzy. W 2004 roku film ten porwał statecznych Szwedów, kina były pełne, a seanse kończyły się oklaskami!
Dla mnie także to REWELACJA !

3 komentarze:

  1. Jeśli zobaczycie film, to warto też poznać słowa utworu, który w tle śpiewa po szwedzku Gabriella:
    "Moje życie jest tylko moje
    Na ziemi mam ten krótki czas
    Przywiodła mnie tu moja tęsknota
    Za tym, czego mi brakowało
    I za tym co otrzymałam
    Ale to jest droga, która wybrałam
    A moja wiara wznosi się ponad słowa
    I wreszcie ujrzałam tę odrobinę nieba,
    którego tak szukałam
    Pragne czuć, ze żyje
    Aż do końca moich dni
    I będę żyć, tak jak pragnę
    Po to, by czuć, że żyję
    Wiem, że dałam z siebie ile mogłam
    Nigdy nie przestałam być sobą
    Tylko na jakiś czas zapadłam w sen
    Może nigdy nie miałam wyboru tylko wolę życia
    Wszystko czego pragnę, to być szczęśliwa
    Będąc tym, kim jestem
    Chcę być silna i wolna
    Zobaczyć jak dzień budzi się po nocy
    Jestem tu i moje życie należy tylko do mnie
    Długo szukałam swojego nieba
    Teraz już wiem, że kiedyś je znajdę
    Chcę czuć, że w pełni przeżyłam moje życie."

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla fanów i tych co nie widzieli dziś w niedzielę druga szansa na "Ale Kino" o 16.55 . Polecam.

    OdpowiedzUsuń