piątek, 8 marca 2013

Pikantna czekolada

Miłe Panie niezależnie od tego, czy lubicie czarną czy białą czekoladę, ten kawałek "Black Boys / White Boys" z musicalu "Hair" jest specjalnie dla Was.
Czarni chłopcy są pyszni
To miłość o smaku czekolady
Usta słodkie jak cukierki
Kakao na wyciągnięcie ręki
Lubię słodycze
Jeśli chodzi o miłość
Próbowałem przejść na dietę
Odpoczynku bez słodyczy
Ale niemal oszalałam
Ale niemal oszalałam
Bo oddałabym wszystko
Za czekoladowe pyszności
Czarni chłopcy są pożywni
Mam po nich uczucie sytości
Czarni są bardzo smaczni
Zaspokajają mój apetyt
Przepadam za słodyczami
Jeśli chodzi o miłość
Czarni, czarni
Czarni chłopcy!
Biali chłopcy
Są tacy piękni

Ich skóra jest jak mleko
Biali chłopcy są tacy piękni
Mają włosy jak chiński jedwab
Dostaję od nich gęsiej skórki
Dostaję dreszczy na samą myśl
Gdy dotykają mojego ramienia
Ten dotyk zabija
Dla mojej matki to lilie
Dla mnie - biała koronka
Tatuś przed nimi ostrzega
A ja do nich lgnę
Biali chłopcy są świetni
Biali są tacy twardzi
Gdy są obok mnie
Nigdy nie mam ich dość .....

2 komentarze:

  1. Dziękuję dziękuję!
    Byłam na tym filmie osiem razy, nastką będąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OSIEM razy ?!
    Gratuluję dobrego gustu w tak młodym wieku.

    OdpowiedzUsuń