czwartek, 21 czerwca 2018

Moje pytanie do Wojtka Pszoniaka

Od poniedziałku do soboty trwa w Koszalinie Festiwal "Młodzi i Film".
Podczas poniedziałkowej gali otwarcia pokazano film "Cicha noc" Mocne polskie kino z kapitalną rolą Dawida Ogrodnika.
Wczoraj udało mi się być tylko na bloku filmów krótkometrażowych. W kuluarach można było zobaczyć kilka polskich gwiazd.
Dziś miałam okazję zobaczyć baśniowy film "Dzień czekolady". Niezwykły ...  Po filmie wziąłem udział w dyskusji "Szczerość za szczerość"

Na festiwal przyjechał sam Wojtek Pszoniak, który znany jest z takich filmów jak "Ziemia obiecana", "Korczak" czy "Danton". 
W poniedziałek widziałem go na gali otwarcia, a dziś zauważyłem go przy jednym ze stolików. Był sam, więc podszedłem ... przedstawiłem się ... usiadłem ... i  zadałem mu jedno pytanie ....
"Co dla Pana znaczy słowo - Lwów ?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz