czwartek, 22 marca 2012

Pożar w Mokrym

Spalił się przedwczoraj dom. Tu niedaleko, za lasem w Mokrym. Została bez niczego rodzina z dwójką dzieci. A tu za dwa tygodnie Wielkanoc....
Może warto odpuścić sobie dodatkowe kupno jakiejś wędliny, upiec mniej jedno ciasto i wspomóc SĄSIADÓW.
Jest puszka w sklepie i na kwiaty do Grobu Pańskiego, i na pogorzelców....
I choć Wielkanoc to najważniejsze święto dla chrześcijan, to jestem pewien, że Jezus nie wahałby się ani sekundy i wiedziałby co wybrać. 

3 komentarze:

  1. Dziękuję tym mieszkańcowm Węgorzewa, którzy dorzucili się do naszej zbiórki. Pieniądze przekazałem. Ten kto chce jeszcze coś pomóc, może zadzwonić bezpośrednio do Marka Kamińskiego z Mokrego tel. 880136617

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, komu zostały przekazane pieniadze, bo tez chcem pomoc a nie wiem gdzie przekazac.
    Dziekuje za odpowiedz z gory

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłem na mszy w niedzielę, bo myślałem, że spotkam tam poszkodowaną rodzinę, ale niestety ich nie było, więc przekazałem je proboszczowi Dariuszowi Szybie, aby pomógł tym ludziom. To jego parafia i mam do niego pełne zaufanie w tej mierze. Pewnie zakupi za nie materiały budowlane, bo te do odbudowy są niezbędne.
    Jeśli komuś ta forma nie odpowiada, to może kontaktować się pod telefonem, który podałem wyżej.

    OdpowiedzUsuń