środa, 28 listopada 2012

Perełka burmistrza

Nowa obwodnica od kilku lat omija Karlino. Warto jednak wjechać do niego starą drogą, aby zobaczyć zmiany w mieście.
Dawno tu nie byłem i wczoraj zaskoczył mnie piękny budynek dawnego sądu po rewitalizacji.
Wiele znacznie większych miast, może pozazdrościć tego obiektu, który obecnie jest siedzibą kilku instytucji. Najciekawsza z nich - Muzeum Ziemi Karlińskiej, zostało kapitalnie ulokowana na poddaszu pod wieżą.
Wczoraj odbywała się tu konferencja "Architektura ryglowa -wspólne dziedzictwo", czyli coś co dotyczy szczególnie mi bliskich domów w kratę. Dlatego też nie mogło mnie tam zabraknąć i dzięki temu mogłem pierwszy raz z bliska, zobaczyć świetną multimedialna ekspozycję w muzeum.
Spirytus movens tych zmian jest Waldemar Miśko, będący nieprzerwanie od dwudziestu lat burmistrzem Karlina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz