niedziela, 31 sierpnia 2014

Blaski i cienie demokracji

Zaprosili mnie dziś Młodzi Demokraci, którzy przyjechali na spotkanie do Unieścia z całej Polski.
Mówiłem o tym jak zostałem sołtysem i czym dla mnie w praktyce jest społeczeństwo obywatelskie. Jakie są jego zagrożenia i jak ważne jest dla jego obrony, posiadanie niezależnych kanałów informacji.
I jeszcze mała dygresja ....
To co robię, robię na własny rachunek i nie ma dla mnie znaczenia etykietka partyjna, bo sam nie jestem i nie byłem w żadnej partii. Tak się porobiło w naszym kraju, że tylko bycie bezpartyjnym daje komfort rozmawiania i spotykania się z każdym, bez uprzedzeń i fobii. 
Dlatego dla mnie najważniejsze w polityce jest, aby szukać tego co łączy, a nie tego co dzieli. 


5 komentarzy:

  1. Panie Piotrze, spotkanie było naprawdę ciekawe i inspirujące. Mieszkańcy Węgorzewa mogą być dumni ze swojego lidera, który jest przykładem dla osób chcących działać dla swoich małych ojczyzn i społeczności. Wiele wytrwałości życzę i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że po tym spotkaniu powstanie choć jeden blog np. w .... Gliwicach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. co do Gliwic to pełna zgoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam piękne Gliwice. Mam do nich sentyment, bo byłem w nich nie raz.

      Usuń