poniedziałek, 7 lipca 2014

Desant ze Śląska

Od wielu lat prowadzę imprezy rowerowe jako przodownik PTTK.
Tym razem w sobotę wynajęła mnie grupa ze Śląska.
Pokazałem im oczywiście, to co wyróżnia nas, czyli regionalne budownictwo szachulcowe, którego praktycznie nie znają na południu Polski.
No i chyba nie znają też takiego budownictwa na Kostaryce ...
"Sianowska Kraina w Kratkę"  to moja ulubiona trasa rowerowa, idealna alternatywa dla wypoczywających nad morzem.

A tu polecam klip, który zrobiłem w celach reklamowych, kiedy projektowałem tę trasę:
Może i Was zachęci on, aby oddalić się od morza i wyruszyć po przygodę w interior ...



2 komentarze:

  1. Piotrze, piękny filmik - a wiesz co? Niedługo Kretowata będzie śmigać 11-tką nad morze - zawsze, gdy widzę drogowskaz na Węgorzewo myślę o Tobie;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to daj znać. Węgorzewo to tylko 10 km od Koszalina.

      Usuń