piątek, 12 listopada 2010

Reportaż w "Głosie Koszalińskim"

Dziś w tygodniowym dodatku do koszalińskiego "Głosu" ukazał się reportaż Cezarego Sołowieja o Rowerowych Spotkaniach Podróżnków, które odbyły się u nas tydzień temu. Jest progarm imprezy, są wywiady z uczestnikami, jest pamiątkowe zdjęcie z flagą Sianowa.
Zamieszczam go, na wszelki wypadek, bo nie wiem czy zauważyli go inni internauci z naszej gminy. Na głównej sianowskiej stronie (www.sianow.pl)  zagościł bowiem o 6.51, a już o 8.43 go tam nie było...spadł do archiwum.

3 komentarze:

  1. Podziwiam Pana,Panie Piotrze,bo dzięki takim ludziom i takim pasjom o naszym zapyziałym,jak dotąd,Węgorzewie robi się coraz głośniej.To dobrze ,że pojawiają się u nas coraz ciekawsi ludzie,że coś się dzieje,że ktoś się nami interesuje.Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych,coraz ciekawszych pomysłów. Mieszkaniec Węgorzewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłem tu przez przypadek, ( chociaż czy są przypadki?) i ...po raz pierwszy w życiu przeczytałem wszystkie(tak dokładnie wszystkie wpisy) na blogu. Tak powinno być w każdym sołectwie. Mieszkańcom gratuluję Sołtysa. Sołtysie - gratuluję pomysłów i życzę by każdy dzień spełnienie przynosił. Pozdrawiam serdecznie
    Marek Pietrzak SAG (Stowarzyszenie Aktywna Gołogóra)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedzę jeszcze przy komputerze i choć już byłem padnięty, to nagle się uśmiechnęłem.
    No,no !
    Przeczytać wszystkie wpisy jestem pod wrażeniem... Gołogóra jest mi coraz bliższa, prawie tak jak Chełmska Góra.
    Fajnie.
    Zachęcam też do pisania bloga, jakby co mogę pomóc.

    OdpowiedzUsuń