niedziela, 24 czerwca 2018

Nagroda za wierność

Ostro padał deszcz w Węgorzewie, ale gdy przyjechałem na zakończenie roku, zaświeciło słońce nad szkołą w Szczeglinie. 
To dobry znak ...
Jak zwykle dla najlepszych uczniów stypendia wręczył Prezes Stowarzyszenia" Refugium" Pan Edward Grębski.
A ja jako radny w tym roku postanowiłem przyznać nagrody za ... wierność.
Postanowiłem nagrodzić uczniów klasy siódmej, którzy zostali w Szczeglinie, aby uczyć się tu nadal w ósmej klasie. 
Jest ich tylko pięcioro i mieszkają w Szczeglinie, Kościernicy, Węgorzewie i Szczeglinie Nowym.
Mają po czternaście lat ...
A właśnie w wieku czternastu lat podróżnik Marek Kamiński wyruszył w swoją pierwszą samotną podróż statkiem do Danii.

I dlatego nie przypadkiem dla każdego z tej piątki miałem w prezencie  niezwykłą książkę "Alfabet", w której Marek Kamiński każdej literze przypisał różne ważne słowa ...
A jak Ambicja .... B jak Bezsilność .... C jak Cud .... D jak Drive ....H jak Harmonia .... K jak Kobieta .... L jak Los ....

2 komentarze:

  1. Hey very nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka Kamińskiego dla uczniów to dobry pomysł. Może zarażą się jego determinacją i umiejętnością pokonywania trudności.

    OdpowiedzUsuń