sobota, 17 listopada 2018

Ostatnia interpelacja

Wbrew pozorom obecna kadencja samorządu nie skończyła się w dniu wyborów 21 października 2018 tylko zakończyła się wczoraj w piątek 16 listopada (dlatego nowi radni nie są wciąż zaprzysiężeni) !
W biurze Rady Miejskiej od ostatniej sesji zwołanej 15 października czekało na mnie ponad miesiąc podziękowanie ale zanim je odebrałem, złożyłem jeszcze 16 listopada ostatnią interpelację:
Moja pierwsza interpelacja w 2015 r dotyczyła Szkoły Podstawowej w Szczeglinie.
Moja ostatnia interpelacja w 2018 r dotyczyła również tej szkoły: "W sprawie konieczności oświetlenia przejścia dla pieszych przez drogę nr 206 przy Szkole Podstawowej w Szczeglinie".

Mandat radnego zdobyłem  w 2014 r, aby reprezentować nie tylko Węgorzewo.
I słowa dotrzymałem.

1 komentarz:

  1. Piotrze jako twoja żona jestem z Ciebie dumna ,bo każdego dnia mogłam Ciebie obserwować jak ciężko pracowałeś jako rady przez 4 lata jak bardzo się angażowełeś w różne sprawy gminy jak bardzo chciałeś pomóc tym ,którzy o tę pomoc Ciebie prosili. Mogę powiedzieć ,że zrobiłeś "kawał dobrej roboty"

    Cieszę się ,że mam takiego męża 😍

    OdpowiedzUsuń