wtorek, 12 września 2017

"Przystanek Kuźnia"

Kiedyś mieliśmy serial "Przystanek Alaska",  a teraz ....
zaczynamy kręcić "Przystanek Kuźnia" w Węgorzewie !

Ta pierwsza plenerowa impreza kowalska odbyła się w sobotę 9 września i jest to jedyna taka impreza w całym zachodniopomorskim !

Prezentowali na niej swoje umiejętności najlepsi polscy kowale ze Stowarzyszenia Polskich Artystów Kowali.
Na ten jeden  dzień plac przy świetlicy zamienił się w wielką kuźnię, gdzie odważni mogli kuć ramię w ramię razem z kowalami ...
... albo też na moment stać się łucznikiem lub rycerzem.
Plenerowi towarzyszył także konkurs plastyczny dla dzieci ...
i pokazy pieczenia podpłomyków.
Na zakończenie odbył się fantastyczny pokaz fire show. 
Pomysłodawcą imprezy był ten człowiek - Marcin Czernecki, który chce w Węgorzewie organizować co roku spotkania z rzemiosłem kowalskim.
Jako sołtys w pełni popieram ten pomysł, bo ja też wykuwam swoje szczęście w Węgorzewie ...

2 komentarze:

  1. Gratulacje dla organizatorów i pomysłodawców. Super impreza !

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam szczęście ,że mam Ciebie Piotr❤

    OdpowiedzUsuń