niedziela, 8 maja 2016

Jeden z dwunastu

Wygrać teleturniej "Jeden z dziesięciu" jest bardzo trudno ...
Zdobycie I miejsca w konkursie na najlepszego Solistę Powiatu Koszalińskiego też nie jest łatwe, bo trzeba pokonać jedenaście osób ... 
Cieszy mnie ta nagroda, bo to namacalny dowód na to, że przez ponad siedem lat śpiewania ze "Złotym Dukatem" rozwijałem się wokalnie.
Warto wiedzieć, że dostanie nagrody na VII Powiatowym Przeglądzie Solistów, Kapel i Zespołów Ludowych jest bardzo trudne. Konkurencja w Powiecie Koszalińskim jest ogromna. W tym roku startowało 41 wykonawców. A przesłuchania w sobotę trwały ponad 4 godziny.
"Złoty Dukat" startował na tej imprezie po raz trzeci w składzie: Tomek, Piotr, Angelika, Jola, Ewa, Bogusia, Mirka, Kazimierz i ...
...Piotruś, który kolejny raz przyniósł nam szczęście.
Bardzo dziękuję całemu zespołowi, za wsparcie na scenie.
Tę nagrodę dedykuję mojemu Ojcu, który zawsze kochał muzykę.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję! Wiedziałam, że pięknie śpiewacie, a werdykt tylko to potwierdził! Talent i praca. SUPER! Urszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje od muzyka zawodowego są miodem na serce takiego amatora jak ja ... Dziękuję bardzo 😊

      Usuń
  2. Gratulacje dla pana Piotra. Wiele ćwiczeń musiało kosztować dojście do takiego poziomu wokalnego i zostało to docenione. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo :-) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Wokalisty i życzenia dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń